niedziela, 23 lutego 2014

Uwaga, przybywam!

Jestem Sowa, przezwisko to uzyskałam przypadkiem, ale je zaakceptowałam i postanowiłam używać, interesuję się wieloma rzeczami, głównie szydełkiem (jak mówi nazwa bloga;D), rysowaniem, lepieniem z modeliny, pieczeniem, czasem sięgam również po igłę do szycia lub haftowania. Ciekawi mnie wiele rzeczy więc jeśli coś naprawdę mi się spodoba staram się pielęgnować tą umiejętność, kto wie, może się kiedyś przyda?
Do założenia tego bloga skłoniło mnie kilka czynników.
Jeden z nich jest taki, że chciałam, aby ludzie zobaczyli co tworzę, bo lubię pokazywać swoje "dzieła", pomyślałam, że tak jak kilka blogów mnie inspiruje, tak może ja kogoś zainspiruję.

Razem z rodziną zajmujemy się odtwórstwem średniowiecza, na imprezy rekonstrukcyjne jeździmy razem z Chorągwią Konrada VII Białego. Mój tato po oswojeniu z maszyną do szycia i wykorzystaniu swoich innych umiejętności poradził sobie śpiewająco z wyposażeniem całej rodziny w odpowiedni ekwipunek. Jako osoba lubiąca wiedzieć coś na temat wykonywanych rzeczy stał się niezłym znawcą zwyczajów ludzi średniowiecza. Oczywiście, nie wie wszystkiego, ale całkiem dużo.
A skoro było o mnie i o tacie...
Mój młodszy brat bardzo polubił modele, najwięcej do tej pory stworzył papierowych lecz w trakcie tworzenia jest plastikowy model samolotu, i na pewno będzie wiele innych. Całkiem nieźle radzi sobie również z quillingiem i pomaga rodzicom przy tworzeniu ozdób. Jeśli go zaciekawią oczywiście;)
Mama uwielbia haftować i pomimo tego, że robi również bombki i inne ozdoby różnymi sposobami, to haft wciągnął ją permanentnie i nieodwracalnie.
Cała rodzina uwielbia czytać, książki "pochłaniamy" w tempie ekspresowym. Półki pełne są różnych tytułów, lecz królują wśród nich książki o tematyce fantasy, ale nie brakuje również science-fiction i książek o tematyce historycznej.
Tato będzie współtworzył ze mną tego bloga, a za pozwoleniem reszty rodzinki może pojawią się tu również ich rękodzieła.

No, to chyba wszystko...
Pozdrawiam i mam nadzieję, że moje gadulstwo
nie zniechęci nikogo do odwiedzania
mojego internetowego zakątka;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz