sobota, 10 stycznia 2015

Sukienkowo

W czasie świąt dużo wolnego czasu, no to szydełko poszło w ruch;D
Zrobiłam dwie sukienki na (ostatnio modne) lalki Monster High. Sama osobiście posiadam kilka ale nie do zabawy. Kilka modeli mi się spodobało i po prostu kupiłam je dla siebie.

Wszystkie zdjęcia zrobione są przez mojego tatę.
Akurat on trzymał aparat, to co mu będę wyrywać?;3


Niebieska sukienka była robiona docelowo na Howleen czyli tą różowowłosą wilczycę ale na czas pozowania pożyczyła ją Spectra.
Różowa sukienka zaś była robiona na zamówienie dla znajomej na prezent.

(Na Howleen trafiłam w Biedronce(!),
a ponieważ polowałam na nią już od jakiegoś czasu wzięłam ją^^)


Jest ona lżejsza od Spectry i jakby delikatniejsza powiedziałabym, często mam wrażenie jakby miała mi się zaraz rozsypać w dłoni...


Tutaj lekkie zbliżenie na detale sukienki.
Nie ma ona pleców czego niestety nie widać na zdjęciach ale postaram się następnym razem to pokazać.


Torebka do kompletu;)


Tego chyba też nie widać, ale na jaśniejszej falbance niebieskiej sukienki są przezroczyste koraliki ze srebrnym środkiem które połyskują przyjemnie w świetle.

Do następnego, czyli mam nadzieję niedługo;3
Jak znajdzie się dobre światło to będą kolejne zdjęcia.
Także trzymajcie kciuki!^~^

2 komentarze: